Weaving Webs of Stories – Childrens books: a great tool for fighting discrimination!

Μπορεί ένα βιβλίο να αλλάξει τον κόσμο; Όχι. Αλλά μπορεί να εμπνεύσει ένα παιδί να αναζητήσει εκείνους με τους οποίους στο μέλλον θα το καταφέρουν.

Έχουν όλα τα παιδιά την τύχη να έχουν βιβλία στα χέρια τους και ιστορίες στην καρδιά τους; Όχι. Αλλά μπορούμε να συνεχίζουμε να προσπαθούμε για να συμβεί.

Αυτό οργανώσαμε με τους «δαιμόνιους» φίλους μας στη Μαδρίτη, ανοίγοντας το διετές Ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Weaving Webs of Stories», μία στρατηγική συνεργασία της Βασικής Δράσης 2 του προγράμματος Erasmus +.

Can a book change the world? No… But it can inspire a child to find those people with whom he can achieve it when he grows up. Does all the children have the lack to keep books in their hands and stories in their hearts? No… but we can continue trying so that it can happen one day.

This is what we organised with our friends in Madrid, opening the European Program «Weaving Webs of Stories», a strategic partnership of the Key Action 2 of Erasmus+ programm. 

 

Ο Νις από την Σρι Λάνκα, μετανάστης κάποτε ο ίδιος στην Αγγλία, που κατάφερε να νικήσει κάθε είδους προκατάληψη και να γράψει τη δική του επιτυχημένη ιστορία: να ιδρύσει τον οργανισμό Every Child an Achiever, στηρίζοντας και ενδυναμώνοντας παιδιά από υποβαθμισμένες περιοχές του Λονδίνου μέσα από εργαστήρια ανάγνωσης, θεάτρου, storytelling.
http://www.everychildanachiever.eu/

Nish from Srilanka, who left his country to travel to England, where he wrote his own succesful story against all odds and prejudices. Now with his organisation «Every child an achiver», he works with refugees and minorites, empowering children though the arts of theatre, storytelling and literature.  

Αντίστοιχη και η ιστορία του Ταλάλ, που μετέτρεψε την γειτονιά του Finsbury Park από ένα ξεχασμένο γκέτο, σε κοιτίδα πολιτισμού και πρότυπο οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης.
https://www.finsburyparktrust.co.uk/

Similar is the story of Talal, who managed to transform the neighborhood of Finsbury Park in London from an ambandoned ghetto to a spot of social, cultural and economical interest.

Η Λορέτα Σάουερ από το Λονδίνο, μια καταπληκτική εικονογράφος και συγγραφέας παιδικών βιβλίων, που προωθεί τη φιλαναγνωσία δουλεύοντας με παιδιά προσφύγων και μεταναστών.
http://www.lorettaschauer.com

Lauretta Shauer, an amazing illustrator and author of childrens books who lives in London, and works with children from difficult backgrounds through drama and literature. 

H Τίνκα και η Άιστε από τη Λιθουανία που δουλεύουν με εφήβους προσεγγίζοντας τη λογοτεχνία μέσα από την τέχνη του θεάτρου.
https://www.facebook.com/agentura.artscape/

Tinka and Aiste from Lithuania work with youngsters, approaching literature through the theatrical arts and drama.

 

Η Ζόρα που εργάζεται χρόνια για την βελτίωση της εκπαίδευσης στη Βουλγαρία, και η Ίνα που αφηγείται ιστορίες σε παιδιά Ρομά, συνδυάζοντας την τέχνη της με στοιχεία της suggestopedia και την κλασσική μουσική.
https://zatbg.org/

Zora who has worked a lot in the educational field in Bulgaria and Ina who offers voluntarily storytelling workshops to Roma children, combining Suggestopedia methods with classical music.

Η Κυρία Έλσα από τη Ρουμανία που ως δασκάλα μεγάλωσε εκατοντάδες παιδιά αφιερώνοντας άπειρες ώρες διαβάζοντάς τους και δίπλα της ο – έχω απίστευτη όρεξη και δεν κρατιέμαι – νεαρός δάσκαλος Κρίστιαν.
https://www.euroed.ro/

Ms Elsa from Romania, an experienced teacher who has spent hundrends of hours reading to children and next to her the super-motivated, young teacher, Christian.

Η Μαρία-Λίζα από την Φιλανδία που διδάσκει σε παιδιά που ανήκουν σε γλωσσικές μειονότητες.
https://www.lfi.fi/

Maria – Eliza from Finland who teaches at children that belong to linguistic minorities.

Ο Iβo και ο Γκονζάλο από την Ισπανία που μέσα από τον οργανισμό τους Accesophia προωθούν τη συμπερίληψη των παιδιών με λιγότερες ευκαιρίες στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ισπανίας.
https://accesophia.com/

Ivo and Gonzalo from Spain who founded Accesophia in order to promote the inclusion of children in NEET in the educational system of Spain. 

7 οργανισμοί με ένα κοινό, διττό στόχο: την προώθηση μιας κουλτούρας “reading for pleasure” ως εργαλείο για την εξάλειψη των διακρίσεων.

Γύρω από όλα αυτά, πίσω και πάνω από όλα αυτά, το παιδί και το βιβλίο.
Δύο ‘εύφλεκτες’ πρώτες ύλες που όταν συναντηθούν και εκκολαφτούν κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες – αγάπη, αποδοχή, ενθάρρυνση και ελευθερία – μπορούν να γεννήσουν ένα πολύτιμο κράμα κατανόησης, δύναμης και δικαιοσύνης.

7 organisations with the same, double aim: to promote a «reading for pleasure culture», in order to fight social exclusion and discrimination. Around, behind and above all these: the child and the book. Two very strong elements that mixed under the right conditions (love, encouragement, tolerance and freedom) they can create an amazing blend of understanding, power and equality. 

Θα επισκεφτούμε σχολεία και δομές, θα διαβάσουμε πολλά πολλά βιβλία, θα πούμε ιστορίες, θα γλυκάνουμε την ψυχή μας, θα παίξουμε, θα συζητήσουμε, θα γελάσουμε, θα γίνουμε φίλοι και όλοι μαζί, περίπου 400 παιδιά με λιγότερες ευκαιρίες από όλη την Ευρώπη, θα γράψουμε… ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΟ!!!

We will visit schools and organisation, we will read a lot of books, we will tell stories, we will warm our souls, we will play, we will talk, we will laugh, we will become friends and finally, our 400 children from Spain, Greece, Bulgaria, Romania, Finland, England and Lithuania, we will write… OUR OWN BOOK!!!

 

Ένα βιβλίο που ελπίζουμε να ταξιδέψει πολύ πολύ μακριά, να βρει κι άλλα παιδιά που θα τα εμπνεύσει! Θα γίνουμε για λίγο – ή ελπίζουμε κάποιοι και για περισσότερο… – συγγραφείς και θα ανακαλύψουμε τη δύναμη που έχουν οι ιστορίες μας!Ανυπομονούμε να ξεκινήσουν οι αναγνώσεις μας!

A book that we hope to travel very far away, to meet other children and inspire them. We will all be authors for a while – some of us maybe for longer – and we will discover the power of our stories! We are looking forward to start reading!!!

www.youineurope.gr
stavroulapagona.com
#KA2Erasmus#books_for_inclusion